пʼятниця, 20 березня 2020 р.

20 березня


(Шановні батьки, без Вашої допомоги ніяк, ми вчимося, я не бачу поки що іншого варіанту допомогти Вам і нашим дітям навчатися)
Я досліджую світ
Тема:  Я дізнаюся про природу України (підручник с.36 – 37)
Завдання:
1. Роздивитися с.36.
- Поверхня ділиться на суходіл (рівнини і гори) та водойми (річки, озера, моря, струмки і т.д.)
- Запам'ятати по одній назві (гора, рівнина, річка, озеро)
- Розповісти про природу своєї місцевості
( У нас Придніпровська низовина (рівнина), через Запоріжжя протікає найбільша річка України – Дніпро, гір немає)
2. Роздивитися с.37
- На суходолі живуть (рись, олень, лелека, жук сонечко), у воді (щука, тритон)
- Пристосування для суходолу (бігають, в повітрі – літають), для водойм (плавають)
- це як виглядає тритон
3. Наплічник – це рюкзак. Що необхідно взяти і порахувати, щоб було 10 кг.

Математика
Тема: Знаходимо невідомі зменшуване і від'ємник (підручник с.99)
Пояснення:
с.99 №1
Отже: 8 – 2 = 6
8 – це зменшуване (позначене червоним кольором)
2 – це від'ємник (позначено синім кольором)
6 – це різниця (позначено чорним кольором)
- Щоб знайти невідоме зменшуване (8) ми до різниці (6) додаємо від'ємник (2)
- Щоб знайти невідомий від'ємник (2), ми від зменшуваного (8) віднімаємо різницю (6)
с.99 № 2
- Спробуйте кожний приклад проговорити за зразком (усно, записувати не треба, головне проговорити)
3 + ... = 10
- Невідомий другий доданок
- Щоб знайти другий доданок, треба від суми відняти перший.
- 10 – 3 = 7

8 - ... = 4
- Невідомий від'ємник
- Щоб знайти невідомий від'ємник, потрібно від зменшуваного відняти різницю
- 8 – 4 = 4

... – 5 = 2
- Невідоме зменшуване
- Щоб знайти невідоме зменшуване, потрібно до різниці додати від'ємник
- 2 +5 = 7

Читання
Тема:Текст. Тема тексту. Головна думка (підручник с.42 – 43)
Завдання:
с.42 № 1
- Прочитати слова
- Яке слово зайве в першому стовпчику? (лелека, лев та левеня – слова- родичі)
- Що спільного в словах третього стовпчика ? (всі слова написані з великої букви, бо це імена)
- підпис до малюнку (розетка)
- схема до слова (екран)
№2
- прочитати текст (хто не читає з дітей, читаєте їм Ви)
- тема тексту (про електричну лампу)
- головна думка (дізнатися як працює електрична лампа)
- відповісти на питання
с.43 №1
- Прочитати казку
- Головні герої (Петрик, Еріка, електричний гном)
- Придумати, що міг гном сказати дітям
- Повторити правила користування розеткою

Письмо
Тема: Письмо маленької букви ї.
Завдання:
- Прописати маленьку букву ї один рядок (відео, як писати букви є в попередніх уроках)
- Прописати з'єднання їв, їл, їн (по 3 рази)
- Записати слова їжа, їжак, поїзд, країна (по одному разу)





Немає коментарів:

Дописати коментар