пʼятниця, 10 квітня 2020 р.

10 квітня



Я досліджую світ
Тема:Я досліджую риб. (підручник с.46 – 47)
1. Подивитися відео про риб

2. Завдання № 1 та № 2


3. Запам'ятати, з чого складається тіло риби:
- голова
- тулуб
- хвіст
- плавці
Тіло вкрите лускою, риби мають зябра.

4. Завдання № 3 та № 4


Відео про риб: (дивимося за бажанням)
сом
карась
щука
окунь

Математика
Тема:Досліджуємо властивості величин (підручник с.109)
Головні поняття уроку – це ціле та частина
№1 Прослухати пояснення





№2


1) Цілесклянка, частинивода з ложки та вода з чашки
2) Ціле всі груші в кошику, частини червоні та зелені груші
3) Цілевся стрічка, частинижовта, червона та голуба частини




№3
- 1 малюнок маса винограду – 2кг
- 2 малюнок маса винограду 1 кг
- 3 малюнок загальна маса винограду 3 к


№ 5 задача (за бажанням)


Маленька підказка – це задача на різницеве порівняння – в попередньому уроці є фото форзацу, там є схеми.

Читання
Тема: Вірш. Головний герой. Головна думка. (підручник с. 50)


Завдання – прочитати вірш, та відповісти на питання
- Головний герой – це Маня
- Головна думка – не відволікатися, якщо виконуєш якусь роботу.

Письмо
Тема: Апостроф. Написання слів з апострофом
Завдання:



1. За фото повторити правило про апостроф (апостроф пишеться, тоді, коли попередній приголосний твердий, а букви я, є, ю, ї (позначають два звуки)
2. Прочитати слова у вправі № 1
3. Записати у зошит 6 любих слів з апострофом
 із вправи № 1.




Немає коментарів:

Дописати коментар