Я досліджую
світ
Тема: Я досліджую дерева, кущі, трав'янисті рослини. Листяні та
хвойні дерева. (підручник с. 39 – 40)
Дерева,
кущі, трав'янисті рослини
Повторити:
органи рослини:
* корінь
* стебло
* листя
* квітка
* плід з насінням
с.39 №1
- Подивитися, як виглядає стебло у дерева, куща та трав'янистої рослини. (В
синій рамці пояснення)
(відео дивимося до 1.28 хвилин, далі йде матеріал іншого
уроку)
с.39 №2
Виконати за вказівкою в підручнику
Листяні
та хвойні дерева (с.40)
Дерева та кущі поділяються на хвойні та листяні.
Хвойні
|
Листяні
|
Вузький листок – хвоїнка
|
Широкий листок
|
Є шишки
|
Квітки та плоди
|
Хвойні рослини називають вічнозеленими
с.40 №1
Виконати завдання за підручником
с.40 №2
Кактус не відноситься до хвойних рослин, тому що в нього широке листя, яке
має на кінчиках колючки, але не хвоїнки)
Читання
Тема: Текст. Заголовок. Передбачення. (підручник с.45)
Завдання:
№ 1.
- Правильно прочитати слова (за
зразком)
- Скласти речення (наприклад):
* Я побачила синє море. Синє море було тихе та спокійне.
* Наше місто дуже давнє. Давнє місто заворожувало своєю красою.
нехай складуть діти свої речення
№ 2
- Читаємо текст до половини (Такого
не буває)
- Закриваємо нижню частину тексту (нехай діти спробують придумати, як Єва
доводить, що все може бути синім)
- Читаємо текст до кінця (чи співпали пояснення Єви з поясненням дитини?) (Вони
можуть не співпадати у більшості випадків і це нормально).
Музичне
мистецтво
Тема: Весну зустрічаємо. Інструментальна та вокальна музика.
Слухання: Е.Гріг "Навесні"
1. Слухання Е.Гріг "Навесні"
2. Інструментальна музика – це музика,
яку виконують на музичних інструментах без голосу людини
Вокальна – це музика, під яку співають
3. Співаємо пісню "Ой минула вже зима"
Немає коментарів:
Дописати коментар